
“Rrugëtimi në Dialog me Kohën”
“Agron Mulliqi nuk është imitues i modeleve moderne, por një autor që dialogon me traditën moderniste dhe bashkëkohore”

Nga Hajrush Fazliu, piktor
Ekspozita personale “Rrugëtimi në Dialog me Kohën”, e hapur në Galerinë e FAB-it në Prishtinë, shpalos një univers krijues ku e kaluara dhe e tashmja ndërthuren në mënyrë organike. Agron Mulliqi ndërton një narrativë vizuale të qëndrueshme, ku rrugëtimi artistik shfaqet si proces i vazhdueshëm reflektimi, transformimi dhe dialogu me kohën.

Në veprat e tij, autori përdor një gjuhë konstruktive dhe modulare, të ndërtuar mbi ritmin e formave gjeometrike, strukturave shenjore dhe fragmenteve simbolike. Këto elemente nuk janë thjesht kompozicionale, por bartin kuptime që lidhen me traditën, trashëgiminë kulturore dhe kujtesën kolektive, të rikoduara përmes një sensibiliteti bashkëkohor.

Ngjyra te Mulliqi funksionon si përjetim kohor: herë e ngrohtë dhe tokësore, herë e ftohtë dhe grafike, duke krijuar tension mes natyrales dhe teknologjikes. Pikërisht këtu shfaqet një nga boshtet kryesore të ekspozitës – transformimi dhe teknologjia si perceptues të kohës, ku e vjetra nuk humbet, por rikonfigurohet në forma të reja vizuale.

Agron Mulliqi mbetet një autor që di të jetë njëkohësisht figurativ dhe simbolik, duke ndërtuar ura mes identitetit kulturor dhe shprehjes moderne. Kjo ekspozitë dëshmon pjekurinë e tij artistike dhe aftësinë për të krijuar një dialog të qartë, të ndjeshëm dhe të thellë me kohën, duke e ftuar shikuesin në një përvojë reflektuese dhe estetike.
Krijimtaria e Agron Mulliqit mund të vihet në dialog kritik me disa emra kyç të artit modern dhe bashkëkohor, pa humbur origjinalitetin e tij autoral,
si Paul Klee,si gjuhë mendimi,ku shenja eshtë bartës i kujtesës dhe përjetimit,ndërsa Mulliqi mbetet i lidhur me kodet e trashëgimisë kulturore ballkanike.

Në aspektin e dialogut me historinë dhe kohën, Mulliqi ka afërsi konceptuale me Kieferin, sidomos në mënyrën se si e kaluara nuk shihet si arkiv statik, por si materie aktive për reflektim.
Pra, Mulliqi qëndron pranë atyre autorëve që ndërtojnë ura mes abstraksionit, strukturës dhe identitetit kulturor, duke përdorur teknika të përziera .
Në këtë kontekst, Agron Mulliqi nuk është imitues i modeleve moderne, por një autor që dialogon me traditën moderniste dhe bashkëkohore, duke e filtruar atë përmes përvojës, kujtesës dhe realitetit kulturor të Kosovës. Ky dialog e bën veprën e tij të lexueshme ndërkombëtarisht, por edhe thellësisht të rrënjosur në identitet.
Urime e suksese të mëtejme miku im!
(Marrë nga faqja në Facebook e autorit)











